Многоканални продажби на един PRIM разстояние

За много хора последните два месеца са урок. За хората с бизнеси този урок се оказа много труден и повечето напълно затвориха или замразиха функциите си. Други пък панически започнаха да търсят варианти да оцеляват и започнаха да продават дистанционно. За ресторантите приготвянето на храна за вкъщи се оказа спасителна сламка, а повече стоки от всякакъв тип циркулират свободно чрез куриерските фирми. Пазарът рязко зае формата, за която се плавно се подготвяше в последните години с бума на онлайн пазаруването. На всички стана повече от ясно, че продажби не се правят само зад "тезгяха", особено в моменти като тези, и за да има повече от всичко (приходи, клиенти, печалба), ще са нужни повече начини за осъществяване на продажби.

Време е вашият бизнес да последва естествената еволюция в продажбите.

Да бъдете актуални с нова стратегия, породена от глобализацията и онлайн пазаруването, вече не е избор, а необходимост. Prim.bg ще бъде ваш партньор в преминаването към многоканални продажби, без да са ви необходими месеци за проучване и интеграции. Продажбите ви чрез външни търговци (Аmazon, eBay, eMAG), от собствен сайт или множество сайтове (базирани на Cloudcart, Magento, Opencart, WooCommerce, Seliton), както и през традиционните канали (физически магазин, кол център) са само на един Prim разстояние.

Потребителите все повече свикват с комфортното изживяване при пазаруване, докато използват множество канали, устройства и платформи. Клиентът не се интересува дали е направил поръчката си през смартфона, докато вечеря, или на служебния лаптоп. Той иска вашия продукт веднага или най-късно утре, доставен до вратата му.

В резултат на това стратегията за продажбата само чрез един канал, било то чрез каталожна търговия, кол центрове, но основно във физически магазин, вече трудно привлича все по-взискателните клиенти. Вие трябва да бъдете там, където е клиентът ви - от лаптопа в офиса, в приложенията в смартфона му, в социалните мрежи. Приемете формата на желанията му, бъдете близо, за да му продадете това, от което има нужда.

Ако вече сте наясно с тези тенденции и сте решили да действате и да добавяте нови канали, но все пак ви е трудно да си представите как се управляват те… Как между тях ще има постоянна връзка, единна информация, как ще се следят складовите наличности, как ще разберете въобще какви са приходите от конкретен канал и т.н.?

На всички тези въпроси има ясен отговор - с Prim.bg.

Решението е внедряване на висок клас ERP система, която не е изолиран софтуер, а напротив- пряко интегрирана с всички канали на продажби. Това ви дава свобода да добавяте канали и да ги управлявате, независимо на какво ниво е вашият бизнес. Prim.bg има автоматизирана връзка с множество наложени български и международни канали за продажба, платежни системи и спедитори. Разширете бизнеса си с облачен софтуер от висок клас, който притежава правилните инструменти за развитието на многоканални продажби.

Кои са най-важните инструменти за успешни многоканални продажби?

Важен Prim инструмент #1: Единен интерфейс за всички продажби

Основният инструмент за управление, с който разполага ERP софтуера, е единният интерфейс за многоканални продажби. Той позволява създаване на еднаква среда за обслужване на един клиент, независимо от канала на продажба. Това премахва трудностите при организирането на единна ценова политика и гарантира едно и също преживяване на клиента, без значение къде и как пазарува.

Единният интерфейс с цялата актуална информация е ключов за връзката между отделните канали на обслужване. Той гарантира, че клиентът ще получи една и съща цена, отстъпки, варианти за доставка, начини на връщане на стоката, независимо от това от къде ще започне и къде ще приключи комуникацията си с компанията.

Да, управлението на ценовите политики може да бъде доста тежка задача, но с Prim.bg можете да унифицирате ценовите политики, листите и промоциите си. А ако все пак решите те да се различават, например да продавате по-евтино с 15% само през уеб сайта си, също може го организирате и следите чрез софтуера ни. Интерфейсът на продажбите и настройките по него позволяват завидна свобода във възможните сценарии, така че колкото и различни случаи да имате, те да бъдат покрити и менажирани в системата.

Важен Prim инструмент #2: Логистика без граници

Многоканалните продажби няма как да се случат без добра логистика. Тя определено става все по-сложна след като една стока може да бъде продадена на различни места и трябва да се прецени от къде е най-изгодно да се транспортира. Ако има пък и няколко физически склада, трябва да се прецизират оптималните наличности на всеки един от тях. Складовият модул на Prim.bg дава възможности за създаване и управление за всякаква геометрия с множество складове и под-складове с площадки, магазини и ПОС-ове.

С интелигентния модул за складови наличности и операции във всеки един момент ще знаете къде и колко от даден артикул, материал или продукт имате. Интерфейсът позволява на потребителя да решава откъде да се изпълнят заявките, автоматично генерира документи за доставки, следи наличности и алармира при минимални количества и др.

Отделно, Prim.bg поддръжка и интеграции с основните спедитори в страната – Speedy, Rapido, Еконт. Това пести време и пари като автоматизира работата по доставките, а проследяването на стоката и цялостната логистистична дейност значително се улесняват.

Важен Prim инструмент #3: Автоматично добавяне на допълнителни канали чрез интеграции

Третият важен инструмент, който е от голяма полза на клиентите на Prim.bg, е автоматичното добавяне на повече възможности за продажби чрез интеграции. Няма значение кой от традиционните канали използвате и кой нов канал добавяте. Ако продавате в уеб сайта си, например, можете веднага да започнете продажби към външни търговци като Amazon, eBay и eMAG. Ако имате физически магазин може да добавите нов канал чрез собствен сайт или други сайтове (базирани на Cloudcart, Magento, Opencart, WooCommerce, Seliton или специфично изработен) в рамките на часове с Prim.bg. Интеграцията става бързо, интуитивно и напълно интегрирано във вашия софтуер.

Позволете на екипа си да бъде добре организиран и концентрирайте вниманието му в един удобен интерфейс за всички продажби, независимо от кой канал са направени. С инструментите на Prim.bg ще обработвате всяка сделка - от статус "възможна" до статус “приключена” на едно място, без безкрайно кликане и отваряне на десетки табове. Дайте развитие на бизнеса си чрез няколко канала, за да не бъдат следващите уроци толкова трудни за научаване.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *