Разходи за ERP vs разходи за Prim™

Знаем, че за всеки е важно да ъпгрейдне бизнеса си с качествено ERP, без това да направи огромна дупка в бюджета му. Когато създадохме Prim™ искахме да предложим на всяка компания, независимо колко е малка или голяма, едно наистина работещо решение. Но качеството неминуемо е свързано с пари и често разходите за ERP са голямата спънка при внедряването. Това доведе до пълно преосмисляне на ценообразуването на продукта ни. Направихме го достъпен - премахнахме напълно разходите за лиценз, намалихме разходите по внедряване и обучение, а месечната такса зависи единствено от вашите нужди.

Разходи за ERP при Prim™- обединение на лиценз и месечна поддръжка

Разходите за закупуване на ERP лиценз могат да бъдат много сериозна инвестиция, а процесът по внедряване допълнително да го оскъпи. Обикновено към цената трябва да се добавят разходи за работна ръка и времето, необходимо за успешното внедряване на продукта. В повечето случаи таксата за поддръжка се заплаща на месечна база и не се включва в първоначалната цена на лиценза. Сметката набъбва все повече, а ако се окаже, че не сте направили правилен избор на софтуер... Ще трябва да си платите още.

За да започнете работа с Prim™ веднага, не е нужно да заплащате лиценз или да влагате парите си в друга първоначална инвестиция. Разликата между закупуването на Prim™ и друг ERP софтуер е именно ниският и винаги фиксиран месечен разход. Това позволява по-ефективно контролиране на фирмените финанси, без огромни загуби на време и пари.

Вие определяте детайлите, а ние ви предоставяме веднага иновативна софтуерна платформа по ваша мярка и бюджет. Плащането на месечна база зависи от избрания ценови план - Prim.Start, Prim.Plus или Prim.Pro и включва нужните на вашия бизнес основни и допълващи функционалности. Освен това, в тази цена влизат и поддръжка, ъпдейти и хостинг на услугата. Неща, за които другите ERP софтуери изискват допълнително заплащане.

“Споделено внедряване” на Prim™ като еднократен разход за ERP

Допълнителни разходи за Prim™ софтуера ни са еднократните услуги по консултации при първоначалното настройване на системата. Това включва създаване на роли и права според нуждите на компанията, импорт на информацията за контрагенти/финанси/номенклатура, изобщо едно изцяло “споделено внедряване”.

Идеята на “споделеното внедряване” е да изгради една нова система, в която един ключов потребител от страна на клиента минава през абсолютно всички функционалности заедно с наш консултант. Така, освен че се изяснява клиентската бизнес логика, системата се настройва и спрямо неговия начин на работа. За максимална ефективност на процеса, ние споделяме нашето know-how и помагаме с различни успешни бизнес практики. За този период на внедряване (обикновено между 2 и 4 седмици), ключовият потребител разбира напълно как функционира Prim™, преминавайки през всички процеси в детайли. 

“Леки” облачни услуги, без разходи за скъпи хардуери

При "по-тежките" ERP системи може да се наложи и сериозна инвестиция в нов хардуер. Prim™ спестява хардуерните разходи, защото не е нужно нищо друго освен устройство с достъп до интернет за да ползвате облачното ни ERP решение. Съхраняването на данни се осъществява изцяло в “облака” . Ако наш клиент се разрастне многократно в бъдещ момент и има нужда от повече допълнително дисково пространство, ние имаме възможност да осигурим такова с допълнително доплащане или преминаване на друг ценови план. 

Намалени разходи за ERP обучение 

Оптимизациите, които носи ERP софтуера, са плюс за организацията, но и един от най-големите проблеми за внедряване на системата. Често ръководителите в различните екипи не могат да оценят нуждата от подобна система и/или нямат необходимата подготовка.

Както вече беше споменато по-горе, “споделеното внедряване” включва реален сблъсък на един ключов потребител от страна на клиента с Prim™. След настройката и стартиране на работа, нашият екип прави еднократно обучение на всички други потребители на системата напълно безплатно като ги запознава подробно с всяка фунционалност.

Чрез добрата подготовка на бъдещите потребители (особено на ръководните кадри), ние минимизираме възможните проблеми в работата им със системата. Внедряването реално обучава служителите, а при нужда от още разяснения ние предлагаме и допълнителни платени обучения, както и веднъж седмично online безплатно обучение.

Вашият бизнес заслужава най-доброто ERP.

На най-добрата цена.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *