CRM, работа с контрагенти

CRM Модулът ни за връзки с клиенти е създаден да подобри обслужването, което предоставяте на Вашите клиенти, и да улесни съвместната дейност на търговския Ви отдел. Той се стреми да организира всички данни, свързани с определен контрагент, и да ги направи лесно достъпни за Вашите служители.

CRM Продажби Склад и Логистика Финанси BI

Досие на възможностите

Профилът на контрагента в CRM модула е универсален интерфейс, както за правене на справки, така и за извършване на различни операции. Той съдържа информация, събрана от всички останали модули на системата, и така служителите могат да видят статусите на поръчки, фактури, плащания, които са правили, както и текущи и бъдещи доставки до офисите и складовете.

Самото досие предлага множеството анализи и графики, както и агрегирана информация за състоянието на контрагента – обем продажби/поръчки, вземания и задължения, налични аванси и депозити, баланс на контрагента. Всичко това е напълно достатъчно, за да можете с един поглед да разберете какво е актуалното му състояние.

Категоризация на контрагенти

CRM модулът на Prim™ дава възможност за дефиниране на отделни типове контрагенти. Това ще ви позволи по-добро сегментиране на отделните клиенти/доставчици и създаване на специфични ценови политики и промоции. Не на последно място анализите по типове клиенти ще ви дадат жизненоважна информация за източниците на приходи в организацията и ще ви помогне да си зададете правилните приоритети.

Статуси на контрагенти

За пълноценна работа с модула и удовлетворяване на конкретните ви нужди, CRM предоставя и възможността да се за създават различни статуси за вашите контрагенти, което може да ги категоризира по полезен начин, например - за активност на клиента- сключен договор, активен, неактивен, некоректен и т.н. Категоризацията е свободна за промяна и добавяне на специфики.

Пълна контактна информация

В досието на всеки контрагент има информация с лица за контакт, адреси, банкови сметки, кой е осъществил сделките с него, събития, както възможност да се качват различни формати файлове и документи. С един поглед върху досието на контрагента, лесно се придобива пълна картина, освен за финансовите ви отношения с него, и за начините да се осъществи бърз контакт при нужда.

Настройки и автоматизация

Множеството допълнителни настройки и автоматизации на условията за работа с контрагента като данъчни сделки, срок за плащане по финансови документи, управление на лимити и получаване на нотификации при важни събития, правят ежедневието на служителите ви значително по-лесно, а други - като като лимита на клиента, например, ще помогнат да намалите риска от несъбираеми вземания и ще подобрят финансовата картина на компанията ви.

Отбелязване на важни събития в комуникацията

Чрез събитията в CRM модула, потребителите могат да отчитат телефонни разговори, срещи, имейли и всякакъв друг вид комуникация с клиента и по този начин да я направят достъпна за техните колеги. В системата можете да дефинирате и специфични за вашата дейност видове събития. Нотификациите в събитията ще помогнат да останете организирани през цялото време и сигурни, че нищо, свързано със затварянето на една сделка няма да бъде пропуснато.

Контрол за работа с клиентски данни

Профилът на контрагента в CRM модула може да се настрои да показва различен изглед за всичките ви служители, в зависимост от заеманата от тях роля. Така, за всяка роля в организацията лесно посочвате коя информация искате да се вижда при отварянето на досието и коя не е необходима.

Права за достъп до информация

При правилни обработка на данните и контрол на клиентска информация според правата за достъп на отделния акаунт, всеки служител ще има достатъчно информация, за да предложи ефикасно и адекватно обслужване на клиентите, дори и на първия му работен ден.

История на контрагента

Създателят на записа в системата, кой е създал и редактирал финансовите и оперативните му документи, как е променяно досието му през времето - Prim™ събира всичко това в единна система от данни, която може да ви служи за контрол и сведения. Дори някой да сгреши в оперирането с Prim™, това може да бъде намерено и избегнато при следваща работа с модула.

Sales pipeline

В CRM модула сме реализирали възможност за следене на работата с проспектите. Sales Pipeline таблото е визуален „Drag and drop“ инструмент, който стандартизира работата на търговския екип, като във всеки един момент им показва на какъв етап е всяка сделка. В настройките на CRM модула имате възможност да дефинирате собствени специфични етапи, през които се реализира продажбения ви процес, а за по-обширен поглед сме добавили и справка за успеваемостта им.

Клиентски портал

Всеки клиент на Prim.bg получава и собствен клиентски портал. Клиентският портал е част от програмата за подобряване на качеството на услугите, които Вие предлагате на Вашите клиенти. В него Вашите клиенти имат достъп по всяко време бързо и удобно да проверят актуално състояние по финансовите си по документи, могат да го свалят в електроненн вид или да получат актуална информация за предлагани от вас услуги.

CRM + ERP в човешка длан

Едно от най-големите предимства на Prim™ като ERP система е мобилността - Вие и вашите търговци можете да работите откъдето желаете, от устройство по избор - компютър, таблет, смартфон. Уеб - базираността на продукта дава свободата на работа в движение - навсякъде, по всяко време, в мобилни приложения с богата функционалност, което улеснява отношенията с клиенти и доставчици и подобрява процеса по продажби и поръчки. Трябва ви само устройство и интернет!

Демо версия на Prim.bg

Най-добрият начин да се запознаете с възможностите на Prim.bg като СУПТО система е да я видите в действие! Заредена с условни данни, в пълната и функционалност, без ограничения.