ERP система Prim.bg - възможности

ERP система Prim.bg - не просто достъпна и без инсталация от всеки компютър WEB базирана ERP система, но и функционираща на всички видове смарт телефони и таблети под Android и iOS. ERP + CRM + автоматизирана връзка с множество наложени български и международни канали за продажба, платежни системи и спедитори. Система, която получавате настроена и готова за работа! С възможности за бърз и лесен импорт на необходимата ви за стартиране информация.

Архитектура и управление на системата

Прякото наблюдение на протичащите събития в системата предоставя единна, и то полезна, информация за компанията. Пълният контрол над бизнеса позволява вземането на винаги информирани управленски решения.

Роли

Ролите в ERP системата позволяват да се работи не с конкретен потребител, а с абстракция "роля" (длъжност във фирмата). По този начин при смяна на служител, единственото нещо, което трябва да направите е да укажете новия служител в кои роли участва. Работата с роли опростява и вътрешнофирмената работа, защото не е необходимо да реферирате конкретен служител, а роля. Ролите в системата се подреждат в йерархична структура.

Потребители

Потребителите в системата имат собствено потребителско име и парола. Индивидуалните потребителско име и парола гарантират, че отделните действия на потребителите ще могат да бъдат записани и проследени. Потребителите в системата се организират по роли, като един потребител може да участва в множество роли, като неговите права стават сумарно правата на всички роли, в които участва – какво може да вижда, какви операции и действия може да изпълнява. Изключение правят правата на материално отговорните лица. Те са по потребители, защото се очаква, че отговорността е персонална. Материално отговорни лица имат касите, банковите сметки, складовете.

Модули на ERP система

Обекти

  • Фирма / Офиси
  • Място на продажба – Регион, Магазин, POS
  • Сметка – каса, банкова сметка, виртуална сметка
  • Склад
  • Контрагент
  • Документ

Контрол на достъпа и управление на правата

  • Права за достъп до отделни интерфейси
  • Права за достъп до различни обекти в системата
    • Права за работа с обекти – офиси, складове, каси и др.
    • Справки и достъп до документи свързани с обекти
  • Права за работа с документи
    • По вид документ – продажба, фактура, изписване и др.
    • По действие за вида документ – да вижда, да създава, да редактира, да анулира, да трие и др.
    • По обекти
  • По едно и също време един потребител може да е активен в системата само от едно място! При логване в ERP системата, тя автоматично деактивира всички останали сесии с текущия потребител.  

История

  • За всеки потребител в системата
  • Кой, кога, какво действие и какъв документ е създал, редактирал, архивирал или изтрил при работа с контрагенти или други обекти в системата
  • Кой, кога, откъде е ползвал системата
  • Проследимост и контрол на действията

CRM ERP система Prim.bg

Клиентите са най-важния ресурс за всеки бизнес, но качественото им обслужване става все по- трудно с течение на времето и с увеличаването на техния брой. Модул CRM (Customer Relationship Management) позволява да се организира информацията за всеки клиент по удобен, лесен за използване начин, но в същото време да удовлетвори нуждите на всеки - от търговеца до търговския директор.

Типове контрагенти. Статуси контрагенти

  • Предефинирани типове контрагенти - Клиенти, Доставчици, Банки, Държавни организации, Холдинги - със специфична функционалност за работа с тях.
  • Типове Клиенти и Доставчици - възможност за дефиниране на неограничен брой типове клиенти и доставчици
  • Настройка на права за работа с различни типове контрагенти - достъп, създаване, редакция, архивиране
  • Статуси на контрагенти - възможност за дефиниране на неограничен брой статуси, с цветово разграничаване

Досие на контрагент

  • Лица за контакти – имена, телефони, сфера на отговорност
  • Множество типове адреси. Множество обекти на един контрагент
  • Събития
  • Банкови сметки
  • Файлове и документи
  • История продажби / поръчки
  • История финансови документи / плащания
  • Настройка на специфични търговски и ценови политики за клиента
    • Ценова листа по подразбиране
    • Валута за работа
    • Вид данъчна сделка по подразбиране
    • Срок за плащане
    • Специфични отстъпки и цени
    • Лимити по продажби / поръчки и неплатени фактури
  • Агрегирана информация за състоянието на контрагента – обем продажби/поръчки, вземания и задължения, налични аванси и депозити, баланс на контрагента
  • Настройка на права за работа и достъп до информацията на контрагента.
  • История на контрагента – кой, кога, какво действие и какъв документ е създал, редактирал, архивирал или изтрил при работа с контрагента

Задачи и Събития

  • Предефинирани типове събития с възможност за добавяне на неограничен брой допълнителни типове
  • Възможност за планирани задачи и събития в бъдещето
  • Възможност за включване на колеги и лица за контакти на контрагенти
  • Уведомяване на свързаните лица
    • По eмейл
    • Вътре в системата
  • Прикачване на файлове и документи
  • Референции към документи в системата
  • Назначаване на задачи и контрол на изпълнението им
    • Назначаване на индивидуални и групови задачи
    • Възможност за пренасочване на задачи
    • Информация за статуса на задачата, кога е прочетена и приключена
    • Възможност за добавяне на коментари към задачата

Продажбен процес (Sales pipeline)

  • Възможност за дефиниране на етапи по реализацията на продажбения процес
  • „Drag and drop“ интерфейс за управление на отделните проспекти или сделки
  • Възможност за добавяне на етапите свързани с изпълнение на сделка - проучване за поръчка/доставка.
  • Справка успеваемост  

Продажби ERP система Prim.bg

Продажбите са енергията, която задвижва бизнеса ви и вероятно вече се справяте чудесно с поне един тип продажби. Но какъв би бил ефектът, ако продавате на още няколко места, един или няколко уеб сайта. Prim.bg е ефективен начин за постигане на това увеличение чрез разгръщане на максималния капацитет на възможностите ви с бързо преминаване през отделните етапи на сделките с клиенти! ЕРП системата поддържа множество варианти за отразяване на продажбите от действителността, независимо колко сложна е тя. Ключово е разделението между продажбена, складова, финансова и платежна част, което ги прави независими, но все пак свързани стъпки в отразяването на желанието на клиента и възможностите на компанията.

Продажби

  • Неограничен брой точки на продажба (POS - Point Of Sale или място, където се може да се извърши продажба - магазин, сайт, склад, търговец и т.н.)
  • Дефиниране на дървовидна структура: Регион > Магазини > POS-ове, с възможност в последствие за разрези на всяко едно ниво
  • Продажби на дребно:
    • Автоматично изписване на стоката от склада
    • Продажба с касов бон и фактура
    • Плащане в брой и/или POS терминал (картово разплащане)
    • Възможност за издаване на фактура по касови бонове
  • Продажби на дребно с доставка:
    • Управление на окомплектовки
    • Автоматично генериране на товарителници
    • Курсове за доставка
  • Продажби на едро – продажби с частично (поетапно) изпълнение
    • Частично фактуриране – авансово и окончателно
    • Частично (поетапно) предаване на стоките от един или различни складове
    • Частично плащане – брой, банков път, картово, наложен платеж, прихващане на наличен депозит
    • Блокиране на складови наличности за изпълнение на продажбите
    • Автоматични заявки за поръчки по продажбата
    • Продажби с различни видове данъчни сделки
    • Фактуриране на трето лице
  • Отстъпки в процент и сума по редовете и за целия документ
  • Ценово и количествено сторниране
  • Замяна на стока
  • Търговски отстъпки по продажби – автоматизирана система за регистриране на търговски отстъпки по множество документи към един клиент
  • Водене на разходи по продажби

Ценови политики

  • Възможност за избор между различни модели на управление на ценовите политики и ценообразуване в системата
    • Ценови листи
      • Ценови лист по типове клиенти
      • Ценови листи по клиенти
      • За продажби на дребно
      • За продажби на едро
      • Минимални цени за продажба
      • Права за работа с ценови листи
      • Последователно, йерархично търсене от частното към общото в ценовите листи до намиране на конкретната цена за клиент за конкретна стока или услуга.
    • Промоции:
      • Ценови политики
      • Групиране на ценови политики в Сценарии с възможност на дефиниране на изключващи се една друга промоции и такива, които могат да се приложат заедно
      • Дефиниране на срокове на валидност на ценовите политики
      • Бонус точки – възможност за дефиниране на различни правила за трупане и харчене на бонус точки
  • Възможност за настройка кой и при какви условия може да работи с редактируеми/специфични цени
  • Настройки кой и при какви условия може да дава отстъпки по ред и за целия документ
  • Настройки на ценови политики по:
    • Конкретен един или повече клиенти
    • Конкретна една или повече стоки/услуги
    • Тип клиент
    • Клиентски статус
    • Група стоки / услуги
    • Място на продажба
    • Конкретен един или повече търговци
    • Бранд
    • Доставчик

Досие на продажба

  • Възможност за настройка кой каква част от информацията по продажбата да вижда
  • Свързани операции по продажбата – складови операции и нареждания, финансови документи и плащания
  • Разходи по продажбата
  • Прикачени документи
  • История

Интеграции с външни системи

  • Интеграция с e-commerce системи: Magento, WooCommerce, OpenCart, CloudCart
  • Интеграция с маркет платформи: Amazon, eBay, eMag
  • Интеграция със спедиторски системи: SPEEDY, EKONT, Rapido – автоматично вземане на номер за товарителница, отчитане на плащанията при доставка
  • Интеграция с баркод четци
  • Интеграция с фискални принтери и специализирани печатащи устройства

Справки Продажби

  • Резултати
    • Брой продажби
    • Количество стоки/услуги
    • Обем продажби, сума
    • Обем фактурирано, сума
    • Обем платено, сума
  • Разрези и групиране на резултата по:
    • Клиенти
    • Стоки/услуги – по групи и по конкретна стока/услуга
    • Брандове
    • Място на продажба – по регион, магазин, POS в магазин
    • Търговец – по търговец на клиента или по търговец на продажбата
    • Уникални цени на продажба
  • ABC анализ
    • По стоки/услуги
    • По клиенти
  • Средни цени на продажба по стоки/услуги – min, max, стандартно отклонение  

Таргети

  • Възможност за дефиниране на различни видове таргети по различни условия
  • Условия за таргети:
    • Конкретен един или повече клиенти
    • Конкретна една или повече стоки/услуги
    • Тип клиент
    • Група стоки/услуги
    • Място на продажба
    • Конкретен един или повече търговци
    • Един или повече бранда

Поръчки и доставки ERP система Prim.bg

Prim.bg дава възможности за точно следене на процеса по менажиране на поръчките и доставките в една компания. Модулът е напълно интегриран с останалата система и позволява прецизно управление на наличностите и избягване на излишно разхищение на ресурси за стокови запаси.

Настройки доставчик

  • Ценова листа на доставчик
  • Код на артикула за доставчик – всеки артикул в системата може да му се окаже кой му е доставчика, както и с какъв код, име и описание се продава от доставчика
  • Настройки на доставчика
    • Индивидуална ценова листа
    • Валута на работа по подразбиране
    • Кредитен лимит към доставчика
    • Срок за плащане
    • Данъчна сделка по подразбиране

Поръчки и доставки

  • Възможност за множество доставки на стоките до един или различни складове в рамките на една поръчка
  • Възможност за частично фактуриране – авансово и окончателно на една поръчка
  • Възможност за директно заскладяване на стоката с въвеждане на партиди, срок на годност, серийни номера
  • Възможност за частично плащане – брой, банков път, прихващане на наличен депозит
  • Автоматично генериране на поръчки по заявки
  • Поръчки с различни видове данъчни сделки
  • Отстъпки в процент и сума по редовете и за целия документ
  • Ценово и количествено сторниране
  • Замяна на стока
  • Търговски отстъпки по поръчки – автоматизирана система за регистриране на търговски отстъпки по множество документи към един доставчик
  • Водене на разходи по доставка

Досие на поръчка

  • Възможност за настройка кой каква част от информацията по поръчката да вижда
  • Свързани операции по поръчка – складови операции и нареждания, финансови документи и плащания
  • Разходи по поръчката
  • Прикачени документи
  • История

Справки Поръчки

  • Резултати
    • Брой поръчки
    • Количество стоки / услуги
    • Обем поръчки, сума
    • Обем фактурирано, сума
    • Обем платено, сума
  • Разрези и групиране на резултата по
    • Доставчици
    • Стоки / услуги – по групи и по конкретна стока / услуга
    • Брандове
    • Уникални цени на поръчка
  • Средни цени на поръчки – min, max, стандартно отклонение  

Склад и логистика ERP система Prim.bg

Prim.bg дава възможности за създаване и управление на множество офиси, складове и под-складове с площадки и възможност за сложна геометрия, териториално разделяне, множество магазини и ПОС-ове. Заявки, поръчки за доставки, директни и индиректни разходи по доставките.

Управление на номенклатурата

  • Работа с партиди
  • Серийни номера
  • Срок на годност
  • Типове артикули – стоки, материали, продукти, Bill Of Materials (BOM)
  • Различни мерни единици с формули за конвертиране
  • Избор на основна и допълнителна мерна единица на артикул
  • Мерни единици за поръчки и продажби
  • Брандове
  • Групи
  • Аналози
  • Свързани артикули
  • Характеристики на артикули – произволен брой характеристики от различни типове
    • Дефиниране на характеристики към групи
    • Дефиниране на задължителни и незадължителни характеристики за попълване
  • Снимки към артикул
  • Обем и тегло
  • Интрастат кодове

Досие на артикул/услуга

  • Складови наличности – по складове и локации, по партиди и серийни номера
  • Складови операции и нареждания
  • Наличности по договори за консигнация и наем
  • Продажби
  • Поръчки за доставка
  • Поддръжка на множество езици
  • Настройка на права за работа и достъп до различна информация в досието на артикула/услугата

Складови наличности

  • Възможност на създаване на неограничен брой дървовидни складове и складови площадки / локации
  • Адресиране на складовете
  • Възможност за водене на склад в режим с позволени отрицателни количества
  • Складови наличности към дата и сравнение на две дати
  • Разгънати складови наличности по складове и локации
  • Минимални и оптимални наличности по склад
  • Складови наличности по договори за наем и консигнация
  • Себестойност
    • Изчисляване на себестойност на артикулите по преки и косвени разходи
    • Себестойност по партиди
    • Автоматично изчисляване на себестойност по складове
    • Управление на кой може да “вижда” себестойностите на артикулите
    • Възможност за редакции със задна дата и автоматично преизчисляване на себестойностите

Управление на склада и логистика

  • Пълна и частична инвентаризация
  • Преоценка на складовите наличности
  • Нареждане за преместване
  • Нареждане за изписване
  • Нареждане за заскладяване
  • Нареждане за брак
  • Складови заявки
  • Окомплектовки, товарителници
  • Курсове за изпълнение на продажби и премествания

Интеграция с външни системи

  • Интеграция със спедиторски системи: SPEEDY, EKONT, Rapido – автоматично вземане на номер за товарителница, изчисление на обем и тегло
  • Интеграция с баркод четци за работа с документи, баркодове, серийни номера и партиди
  • Интеграция с етикетни принтери

Справки Склад и логистика

  • Движение на стоки – показва начално състояние, всички движения на стоки в период, влизащите и излизащите по различни причини количества, крайно състояние и промяна
  • Разход на материали
  • Зареждане на склад
  • Зареждане на фирма
  • Заявки за обслужване  

Производство ERP система Prim.bg

Работни поръчки

  • Възможност за дефиниране на множество рецепти за производството на един продукт
  • Импорт от ексел на рецепти
  • Възможност на влагане на операции в рецептите
  • Изчисляване на себестойността на готовия продукт  

Справки Производство

  • Справка Вложени материали
  • Справка Готова продукция

ФИНАНСИ ERP система Prim.bg

Prim.bg ще ви позволи да извършвате всички финансови транзакции на едно място, с минимален шанс за човешка грешка и без възможност да пропуснете някоя важна операция. И най-важното - ще получавате информация в реално време за цялостната финансова картина, която да ви помогне да предприемете правилните мерки навреме.

Банкови сметки и каси

  • Възможност за създаване на неограничен брой банкови сметки, каси и виртуални сметки
  • Работа с неограничен брой валути
  • Автоматично обновяване на валутните курсове за деня от БНБ
  • Многовалутни каси
  • Възможност за управление на различни нива на достъп до всяка сметка
  • Импорт на банкови извлечения и автоматично разнасяне на приходи, разходи и плащания по фактури

Финансови документи

  • Пълно покритие на номенклатурната уредба и изискванията на българското законодателство за работа с финансови документи и финансови отчети
  • Всички необходими видове финансови документи, както и възможност за допълнително дефинирани видове документи
  • Частично фактуриране
  • Фактуриране в различна валута от валутата на продажбата
  • Издаване на фактура от касови бонове
  • Протоколи за прихващане
  • Дефиниране на различни бланки на един документ
  • Многоезични бланки

Плащания

  • Частично плащане
  • Плащане в различна валута от валутата на финансовия документ
  • Местене на пари с контрол на изпълнението
  • Протоколи за прихващане на депозит
  • Връщане на пари

Контрол на достъпа и управление на правата

  • Възможност за управление на различни нива на достъп до всяка сметка
  • Възможност за контрол кой какви видове документи може да вижда, да създава, да редактира, да анулира и да трие
  • История кой, какво, кога е направил

Справки Финанси

  • Аналитично водене на приходите и разходите по “Финансови пера”
  • Приходи
  • Разходи
  • Вземания, просрочени вземания
  • Задължения, просрочени задължения
  • Ликвидност / паричен поток
  • Очакван паричен поток
  • ОПР
  • Налични аванси
  • Налични депозити  

Счетоводство ERP система Prim.bg

Пълно покритие на номенклатурната уредба и изискванията на българското законодателство за работа с финансови документи и финансови отчети съчетано с неограничени възможност за конфигурация и автоматизация на водене на счетоводството на компанията ви. Интегрирано счетоводство и ERP система!

Автоматизиране на счетоводството

  • Възможност за произволен брой видове данъчни сделки с конфигуриране как да се отчитат в дневниците Покупки/Продажби и декларацията по ДДС, както и какви протоколи да се генерират по тях
  • Възможност за конфигурация и автоматизация на осчетоводявания
    • Неограничен брой счетоводни макети
    • Асоцииране на счетоводни макети с видове приход / разход
    • Асоцииране на счетоводни макети с видове документи
    • Асоцииране на счетоводни макети с видове документи при конкретни условия
    • Конфигурация за автоматично асоцииране на аналитични признаци към контировки
  • Водене на автоматично счетоводство по
    • Приходи
    • Разходи
    • Плащания и движение на финансови средства
    • Склад и складови операции
    • Производство
    • Преоценка на валута
    • Амортизация на ДА
    • Приключвания
  • Лесно и бързо генериране на протоколи по различни видове данъчни сделки
  • Лесно и бързо генериране на протоколи за продажби на дребно
  • Автоматично генериране на протоколи за прихващане на депозит

Справки и отчети, експорти

  • Дневници Продажби и Поръчки
  • Декларация ДДС
  • Баланс
  • ОПР
  • Отчет паричен поток
  • Справка дълготрайни активи
  • Интрастат декларация
  • Оборотна ведомост
  • Главна книга
  • Хронологичен регистър
  • Дневник на сметка
  • Сметкоплан
  • Дълготрайни активи
  • Първоначални салда
ERP система Prim.bg

Искате ли функционално ERP отговарящо на вашите нужди?

Бъдещето на бизнес софтуера е вече тук! Една система, която обединява CRM, продажби, покупки, складове и финанси, организирани по начина, по който работят успелите компании. Свържете се с нашите бизнес консултанти, от които ще получите адекватна помощ и подробни обяснения, за да направите информиран избор.

02 / 964 1105