Ценови планове ERP услуга

С ERP услуга Prim.bg сме се опитали да направим един скъп клас софтуер, какъвто са ERP системите, достъпен за много по-голям брой потребители.

В зависимост от нуждата на бизнеса и големината на компанията ви, предлагаме три ценови плана, включващи основни и допълващи функции. Всички цени са на месечна база, а към всеки избран пакет може да се добавят и допълнителни услуги. Вие определяте детайлите, а ние ви предоставяме като ERP услуга функционална и иновативна софтуерна платформа:

Prim.Start ERP услуга

25 месечно (годишен абонамент) +
30 месечно +
0 допълнителен потребител / месец
30 ДНИ БЕЗПЛАТНО

Неограничен брой потребители! Ползвайте 30 дни безплатно ERP услуга Prim.bg сега!

  • Модули:
  • CRM
  • Финанси
  • Поръчки
  • Продажби
  • Склад
  • Логистика
  • Производство
  • Многоканални продажби
  • Спедиторски системи
  • Ограничения:
  • Брой контрагенти 1000
  • Брой артикули n/a
  • Брой документи* 500 /месец
  • Дисково пространство 1GB
  • Брой трансакции** 5000 /месец

Prim.Plus ERP услуга

99 месечно (годишен абонамент) +
120 месечно +
20 допълнителен потребител / месец
30 ДНИ БЕЗПЛАТНО

Включени 3 безплатни потребителя! Ползвайте 30 дни безплатно Prim.bg ERP услуга сега! Пробвайте сами, без да се ангажирате със срещи и демонстрации.

  • Модули:
  • CRM
  • Финанси
  • Поръчки
  • Продажби
  • Склад
  • Логистика
  • Производство
  • Многоканални продажби
  • Спедиторски системи
  • Ограничения:
  • Брой контрагенти 10000
  • Брой артикули 10000
  • Брой документи* 1000 /месец
  • Дисково пространство 1GB
  • Брой трансакции** 10000 /месец

Prim.Pro ERP услуга

299 месечно (годишен абонамент) +
350 месечно +
20 допълнителен потребител / месец
30 ДНИ БЕЗПЛАТНО

Включени 5 безплатни потребителя! Ползвайте 30 дни безплатно Prim.bg ERP услуга сега!

  • Модули:
  • CRM
  • Финанси
  • Поръчки
  • Продажби
  • Склад
  • Логистика
  • Производство
  • Многоканални продажби
  • Спедиторски системи
  • Ограничения:
  • Брой контрагенти 50000
  • Брой артикули 50000
  • Брой документи* 5000 /месец
  • Дисково пространство 5GB
  • Брой трансакции** 50000 /месец

Всички цени са без включено ДДС
Вземи 2 месеца БЕЗПЛАТНО! При плащане на годишна база.
* Брой издадени финансови документи на месец - фактури, кредитни и дебитни известия, разписки
** Брой издадени документи от всякакъв тип на месец - финансови, търговски, логистични, складови документи

Допълнителни ERP услуги

Всеки бизнес е различен и дори приликите могат да бъдат разлики. За да удовлетворим нуждите на повече компании, без да ви натоварваме да плащате за модули/услуги, които не са ви нужни, в Prim.bg предлагаме допълнителни услуги и интеграции, които наистина биха ви свършили работа:

Първоначални настройки и внедряване ERP услуга

За по-бързо започване на работа с Prim.bg, предлагаме консултации при първоначалното настройване на системата, създаване на роли и права според нуждите на компанията ви и импорт на информацията за контрагенти/финанси/номенклатура.

  • Настройки и първоначални импорти* €960 /еднократно
  • Обучение* €99 /сесия

* Допълнително се заплащат командировъчни и транспортни разходи ако се налагат такива.

ERP услуга Многоканални
продажби

Ако Вашата компания работи или планира да работи с някои от платформите за електронна търговия, то по всяко време може да добавите нов канал за продажби от списъка с партньорите, с които сме осъществили успешна интеграция.

  • Amazon €50 /месец
  • еBay €50 /месец
  • eMAG €50 /месец
  • Opencart €25 /месец
  • WooCommerce €25 /месец
  • Cloudcart €25 /месец
  • Magento €25 /месец
  • Shopify €25 /месец
  • Други - попитай

ERP услуга Спедиторски
системи

Заявете куриер, окомлектовайте пратката, изпълнете поръчката, проследете статуса й и след като клиентът си я получи, я разплатете - пестете време и оптимизирайте процесът по изпращане и управление на доставките си!

  • Econt €15 /месец
  • Speedy €15 /месец
  • RAPIDO €15 /месец
  • DHL €15 /месец
ERP система Prim.bg

Не сте сигурни кой е най-подходящия ценови план за вас?

Ние можем да помогнем! Свържете се с нашите консултанти, от които ще получите адекватна помощ и подробни обяснения, за да направите информиран избор.

02 / 964 1105

Често задавани въпроси / FAQ

Какво се случва след изтичане на тестовия срок?

След изтичане на тестовия срок имате възможност да започнете да плащате за услугата. За целта ще получите автоматично генерирана от системата проформа фактура. В рамките на 30 дни ще пазим информацията ви. Ако не получим плащане в рамките на тези 30 дни, ще изтрием тестовия ви акаунт заедно с информацията в него.

Каква е разликата между ERP услуга Prim.Start и Prim.Plus/Prim.Pro?

Основната разлика между Prim.Start и Prim.Plus/Prim.Pro е наличието и управлението на продажби. Ако имате нужда от CRM система, в която само да издавате фактури и да следите финансите си, Prim.Start ще ви свърши отлична работа. Prim.Start е добро решение за компании, които предлагат услуги, както и ако искате да стартирате с по-опростен набор от функции. В момента, в който имате нужда от по-комплексна система, винаги можете да ъпгрейднете към по-големите пакети Prim.Plus или Prim.Pro.

Какво се разбира под контрагенти?

Контрагентите са всички клиенти, доставчици, банки, фирми и други организации, с които компанията работи и които имат досиета в CRM системата. При интеграция с уеб платформи и продажби онлайн, ограничението не важи.

Мога ли да ъпгрейдна ERP услуга плана си по всяко време?

Да. За целта ще получите изравнителна фактура.

Ще се запази ли информацията ми при ъпгрейд?

Да. Цялата информация ще се запази при ъпгрейд на системата.

Мога ли да мина на по-нисък ERP услуга план по всяко време?

Да. За целта обаче трябва системата да отоговаря на всички ограничения на по-ниския план.

Имам нужда от увеличение на ERP услуга лимита по някое от ограниченията. Какво да направя?

Свържете се с нас и заедно ще обсъдим възможността да променим някой от лимитите. Ако преценим, че исканите от вас ограничения не са подходящи за тази услуга, можем да ви предложим и да преминете на собствено инсталирана ERP система Antipodes.Cubes™.

Имам нужда от интеграция, която липсва като опция на сайта. Какво да направя?

Свържете се с нас. Ако преценим, че исканата от вас интеграция е масова, най-вероятно ще я вкараме в графика за реализация. Има възможност да ви предоставим и наши API-та за интегриране, които да използвате.

Има ли някакви първоначални такси за ползване на системата?

Не. Няма първоначална такса за използване на системата.

Къде мога да получа детайлна информация за функционалностите на отделните модули?

На адрес docs.prim.bg се намира подробна документация на работата на системата ни. Ако имате конкретни въпроси, свържете се с нас.

Защо многоканалните продажби и интеграциите не са достъпни в Start пакета?

Многоканалните продажби и различните интеграции зависят от наличието на продажби в системата, нещо което лисва в Start пакета.

Какво включва услугата по “Настройки и първоначални импорти”?

Услугата “Настройки и първоначални импорти” ще ви помогне бързо да започнете работа със системата. Наш специалист ще направи серия от интервюта, за да определи от какви настройки имате нужда (офиси, регионално разделение на обектите, POS-ове, складове и др.) и ще ги настрои заедно с вас. След това ще ви помогне да импортирате предварително попълнени от вас XLS файлове с контрагентите, номенклатурата, наличностите и друга информация, която искате автоматично да се прехвърли в системата.

Имам нужда от повече време за “Настройки и първоначални импорти”. Може ли да си платя за това?

Да. Може да си доплатите допълнителни часове за услугата.

Какви са условията за плащане?

Всички пакети са предплатени. Фактурите се издават до 5-то число на текущия месец, като срокът на плащане е до 15-то число на месеца. При неплащане на услугата, достъпът на системата се спира. Информацията се пази на сървърите ни в рамките на 2 месеца, в които можете да наваксате пропуснатите плащания и да получите отново достъп до услугата. След изтичане на срока от 2 месеца, акаунтът ви се закрива и информацията се изтрива от сървърите ни.

Искам да се откажа от вашата услуга. Как мога да получа информацията си?

За основните обекти в системата - контрагенти, номенклатура, фактури има създадени ескпорти, до които администратора на системата има достъп.

Какво става, ако спра да плащам за услугата?

При неплащане на услугата, достъпът на системата се спира. Информацията се пази на сървърите ни в рамките на 2 месеца, в които можете да наваксате пропуснатите плащания и да получите отново достъп до услугата. След изтичане на срока от 2 месеца, акаунтът ви се закрива и информацията се изтрива от сървърите ни. Имайте предвид, че при неплатена и спряна услуга, нямате достъп и до експортите на информацията ви.